Super lærerig bestyrelsesuddannelse og værktøjer til udvikling i offentlig bestyrelse hos BOARD GOVERNANCE

Effektiv og lærerig bestyrelsesuddannelse

Ønsker din forening, virksomhed eller selskab udvikling, så kan du finde professionel hjælp hos BOARD GOVERNANCE, som tilbyder kurser i bestyrelsesuddannelse samt sparring omkring udvikling i offentlige bestyrelser.
Når din bestyrelse skal blive bedre til det, som de laver, kan det være nødvendigt at investere i god uddannelse, som gør løsningen god på en langsigtet plan. Her tilbyder BOARD GOVERNANCE en række gode kurser indenfor bestyrelsesuddannelse. Det kan f.eks. være kurset ”board room”, som er et minikursus, som giver bestyrelsesmedlemmerne en mulighed, for at få lært de grundlæggende færdigheder, som det kræver at indgå i en bestyrelse. BOARD GOVERNANCE er kendt, for at have en meget professionel tilgang til bestyrelsesuddannelse, da deres koncept og produktpakker er sammensat af bestyrelseseksperter. Det har medført at BOARD GOVERNANCE er Danmark førende bestyrelsesportal, hvor du tilmed kan søge og finde ligeværdige bestyrelsesmedlemmer, hvis din bestyrelse mangler medlemmer eller du skal sammensætte en ny bestyrelse. Alle disse muligheder for bestyrelsesuddannelse, og mere som kan forbedre din bestyrelse, finder du på board-governance.com/dk/, som har medvirket til at portalen er anbefales eksklusivt af Danske Advokater.

Udvikling i offentlig bestyrelse

Det er særligt udvikling i offentlig bestyrelse, hvor BOARD GOVERNANCE har en god vidensdatabase og tilbyder flere værktøjer, som bidrager positivt til jeres bestyrelsesarbejde. Du finder blandt andet et værktøj til at evaluere bestyrelsen med, som indgår i dit abonnement. Du får også adgang til et stort inspirations-område, som er designet af eksperter på området. Det er især i selskaber, som er offentligt ejet, at disse fordele, findes brugbare og skaber udvikling i offentlige bestyrelser. Det er vigtigt at huske på den store erfaring, som BOARD GOVERNANCE har på området. Her er der mere end 18 års erfaring, hvor der har været over 8000 kunder igennem. Værktøjerne er skabt, designet og testet af de førende aktører på markedet, hvorfor du og dit selskab, er sikre på at modtage god professionel behandling med en masse lærerigt materiale, som selvsagt bidrager til jeres udvikling i offentlige bestyrelser.
Hvis du ikke er overbevist af ovenstående, så har du mulighed for at downloade en demo, som er gældende i 7 dage, hvor du får adgang til værktøj, som indgår i de større abonnementer.